Doorgaan naar hoofdcontent

De meest ergerlijke zin die je als hobby naaister kan horen. (Lieveke en zus promotour)

"Wanneer gebruik je die stofjes uit je kast eens op?"
 Eén zin, en mijn nekharen staan pal overeind!

Wil ik hier ten huize Lieveke & zus al eens enkele nieuwe stofjes binnen brengen,
dan verwerk ik best eerst, duidelijk zichtbaar, enkele stofjes uit de voorraad.
Mijn ervaring leert dat die nieuwe er dan stukken makkelijker in gaan! ;-)

Eryn's Midsummer Fairytale Dress 

kan gelukkig heel wat stijlen en stofjes aan.
Afhankelijk van de hoeveelheid stof die je ter beschikking hebt
kies je voor de asymmetrische jurk, korte jurk rechte jurk of top.
En eens je de patroondelen in de juiste maat geknipt klaar liggen hebt,
heb je al snel een flink stuk van die kastplank helemaal vrijgemaakt...

Ik kan niet eens meer zeggen hoe lang dit stofje in de kast heeft gelegen.
Ik kocht het ooit eens, zonder enig sluitend plan, 
vermoedelijk ergens in mijn 'psychedelische' periode. :-)
Probleem met "binge" stoffen shoppen
 is dat stofjes er soms blijven liggen tot je die stiekem wat achterin de kast 
gaat duwen...

Ik heb dus even moeten zoeken toen deze vandaag ineens solliciteerde
(in mijn hoofd...)
 om omgetoverd te worden tot een lange losse zomerjurk.
Very Boho-chic!





Ik zie Eryn trouwens heel graag in deze stijl.
Ik weet niet of jullie zich daar iets bij kunnen voorstellen,
maar voor mij geeft het perfect haar karakter weer! ;-)


Stof: In den beer - Harelbeke
Patroon: Eryn's Dresses - Midsummer Fairytale Dress - Lieveke en zus
HIER te koop


PROMOTOUR

Andere leuke versies vind je bij:

én hier natuurlijk ;-):

Blijf ons vooral volgen 
voor meer versies van Eryn's Midsummer Fairytale Dress!

    

Digitale en papieren patronen met een alternatief

te koop via
Volg Lieveke en zus op social media 
      

Reacties

  1. Waw, heel knap! Staat je dochter inderdaad super, maar mijn dochtertje zie ik er dan weer helemaal niet in rondlopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig! Ik hou wel van die bohémien stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kleed! Inderdaad ideale patroon - stoffen matching! Hier staat het opruimen van de stoffenkast na de verlof op de planning. Ben eens benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen! Want tja dat zinnetje doet mijn haar ook overeind staan 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!
Het bericht zal worden weergegeven na goedkeuring.

Groetjes,
Ann